۱۱ پاسخ

اپتامیل

من نان میدم راضیم

اپتامیل پرو برا من خوبه

اپتامیل بهش دادم ولی اصلا وزن اضاف نکرد خیلی کم بود .

گیگوز

نان خوبه

اپتامیل اگه بسازه خیلی خوبه

نان خوبه

من اپتی پرو میدم

بستگی داره به بچت چی بسازه من ببلاک میدم عالیه

نان اگه یبوست نگیره.عالیه

سوال های مرتبط

مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان عدنان مامان عدنان ۱ سالگی