۱۵ پاسخ

با خانواده خودم رفتم بله خیلی خوشگذشت بهترین ۱۳ بود از وقتی ازدواج کرده بودم

با خانواده خودم و همسری رفتیم باغ پدرشوهرم
اره خوش گزشت الحمدلله

سلام ما بیرون بودیم اما جلو چشمامون اومدن بهترین پل شهرمون زدن و خراب کردن حالمون گرفته شد 😔

این میله رو از کجا خریدین؟

از دیشب رفتیم بوژان
خوب بود

باخانواده خودم رفتیم خیلی خوش گذشت

با خانواده همسرم و داییش اینا و پسر خالش باغ بودیم خیلی خوش گذشت بساط جوجه و آش و مشروب و قلیونم ب راه فقط آهنگ نزاشتیم برقصیم دیگ جنگنده ها صداشون میومد ب صدای اونا گوش می‌دادیم😅

خانواده ۴ نفره خودمون بعد ناهار دوست همسر با مادر و خواهرش اومدن پیشمون

هیچ جا 💔

ما خودمون چهار نفره رفتیم یه ذره بیرون اش خوردیم بچه ها رفتن پارک سرد بود زود برگشتیم از بالا سرمون هم جنگنده رد شد دیگه ترسیدیم

بیرون رفتیم با خانواده همسر

هیچ جا خونه

من و دخترم تو شهر غریب تک و تنها تو خونه بودیم شوهرم صبح زود رفت شهرستان کار داشت

ما فردا میریم ۱۴ بدر😂

سلام عزیزم ما که خونه تو حیاط بساط جوجه براه کردیم با خانواده خودم

سوال های مرتبط