۱۰ پاسخ

اره منم هر سری جایی میرم توبه میکنم

دختر من که رفتارش اصلا رو‌مخه واسه همه عجیبه همش میگن چرا ایجو ه همش غر میزنه نق میزنه منم‌بم‌بر میخوره😕

پسرمنم امروز اینجور بود

نه دومی آدمه، اولی خیلی بد بود جیگرمو خون کرد

منم امروز داغونم کرد داغون

بخدا ما اقوام شوهرم رفتیم بیرون همشون 3تا 4تا بچه پشت سرهم ینی یکیشون صداشون در نشد ولی برامن یه دونه بود اینقدر راه رفت بهونه گرفت ک نگو و نپرس هیچی هم نخورد ازوقتی هم اومدیم خونه ی سرع لج کرده گریه سرهرچیزی

من امروز الحمدالله زیاد ازیت نکرد بردیمش سرسره بازی کرد یکم فقط موقع نهار ازیت کرد

پسر منم
ولی من سعی کردم آروم باشم که بهمون خوش بگذره

دختر من امروز خیلی اوکی بود اولش که باغ پدرم بودیم کلی بازی کرد و خوابید بعد بیدار شد رفتیم باغ خالم اونجا هم بازی کرد ولی بعصی وقت ها خیلی رو مخ میشه

دخترمنم تازگیا اینجوری شده سرهرچیزی گریه میکنه اعصابم خراب میشه 🤦‍♀️

سوال های مرتبط