خوش گذشت
ولی الان مثل سگ پشیمونم
قرمز شدیم🥲
خداروشکرر خیلی خوش گذشت🫰😍🧿
بد نبود والا با بچه کوچیک موندیم خونه پسرم نمیمونه یجا دیوونم میکرد پس چ واجب موندیم خونه الان هم افتادیم تو جامون بخوابیم
اصلا خوب نبود اولن شوهرم بزور بردمون ولی خانواده شوهرم اومدن پسرمو با خودشون بردن وقتی ماهم رفتیم پیششون دیدم سر پسرم باد کرده گفتن خورده زمین بعدشم دخترم توی ماشین بود رفتم در ماشین باز کنم بیارمش بیرون با دهن افتاد زمین لبش برید روز واقعا مزخرفی بود واقعا
نه اصلا خوش نگذشت از دیشب قهربودم با چشم گریون بزور رفتم هنوزم حاالم بده
رفتیم سر زمینا کشاورزیمون با خانواده همسر بله خیلی خوش گذشت زیاد بودیم۴۰/۵۰نفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.