۷ پاسخ

حالا بزار ببینیم تا ۱۳ زنده می مونیم 😅😅

طرف ما خیلی شلوغ میشه سعی می‌کنیم جایی نریم .همین طرفای خودمون تو طبیعت میشینیم

معلوم نیست احتمالا تنها با بچها خونه همسرمم سرکار

قسمت بشه میریم همین اطراف زندگی جریان دارههه......

احتمال زیاد خونه مامانم میمونیم چون حیاط بزرگ دارن خوش میگذره بیرون نمیشه رفت انقد شلوغه

ما خونه میمونیم چون حیاط و فضای سبز داریم هر کی دوست داره میاد اینجا دور هم باشیم

واقعا تو این اوضاع فکر13 بدری

سوال های مرتبط