۱۴ پاسخ

خونه پدرشوهرم هستیم،توی حیاط دورهم جمع میشیم بعدش هم میریم رژه ی خودرویی😍

با خانواده خاله شوهرم و خواهر شوهرم

اومدم کلات میرم قله زو

پارک باکلی ترسو استرس🥴🥴

با طایفه شوهر میریم باغ پدربزرگشون

ما شهرستانیم میزیم کوه با فامیلا

نه ما که امسال اصلا عید نداشتیم ۱۳ هم نمیریم حوصلش نیست

هرسال با خانواده خودم بودیم اما اونا اینجا نیستن
امسال یا با خانواده شوهر یا خودمون تنهایی

خونه ….

با مامانم اینا

پدرشوهرم ۵۰ روزه فوت کرده . انشالله که سیزده بدر رو بیخیال شن چون همش از جیب شوهر من میخورن آخرشم میگن اون که چیزی نمیخره و خرجی نمیده.

خونه.

نه ما جایی نمیریم هرجا میری شلوغه

نه ماخونه

سوال های مرتبط