۱۲ پاسخ

نه ، چون با آدمایی بودم ک واسم از صدتا غریبه ، غریبه تر بودن 🥲🤌

ما که هیچ کجا نرفتیم

من که خونه موندم حوصله نداشتم برم بیرون بخاطر بچه م و اعصاب خودم😁

عالیییی بود برامون😍😍

نه مامانم دعوت کرد رفتیم اونجا داداشم تدارک جوجه دیده بود بعد خود همون داداشم سرماخورده بود اومد بچمو بوس گرد عصبی شدم بلتد گفتم اه سرماخوردی بعد خودش با اون یکی داداشم و مامانم ریختن بهم انقدر بهم فحش و بدیبیراه دادن ک باکلی گریه ودل شکسته و ناهار نخورده بچه گشنه اومدم پیاده تا خونه خیلی ناراحتم حتی الان

الهی شوهر من خیر نبینه مارو‌هیچ جا نبرد فقط خوابید

هییی خداروشکر خوب بود..ولی با بچه سخته..همش باید دنبالشون بدویی غذا بدی .پوشک عوض کنی..نخورن زمین

نه اصلا همش خونه بودیم و فقط گریه کردم و میگرنم اود کزده

سه نفره رفتیم هر چند کوتاه ولی خیلی خوب بود 😍

عالی خداروشکر

با جاری و کنایه هاش اصلا خوش نگذشت

خوب بود

سوال های مرتبط