اخه عیددیدنی چیزی نمیبرن 🤔
ما عید دیدنی چیزی نمیبریم ولی دعوت کنن یا مهمونی شام باشه اره ی چیزی میگیریم
ما دیت خالی تازه عیدیم میگیریم میایم
بله ماهرجا رفتیم باشیرینی رفتیم
کلا جای دست خالی نمیریم
اگرشام و ناهار دعوت کرده باشن اره چیزی میبریم شکلاتی شیرینی یا گلدون گل
اگر عید دیدنی شب نشینی بریم نه چیزی نمیبریم
اگه شام و ناهار دعوت باشیم یه چیزی میبریم عید دیدنی نه
من خودم خونه شیرینی با کیک درست میکنم میبرم با خودم هر جا بریم شیرینی اینا بخریم که خیلی میشه
شیرینی میبریم
شیرینی گل شکلات
دست خالی هیچوقت نمیریم حتی روزای عادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.