۲۵ پاسخ

تبدیل دهه 60 به دهه 70😁

خییییلی 😍 امیدوار شدم که بینی گوشتی هم خوب درمیاد



خدا کنه منم بتونم عمل کنم

عزیزم میشه یکم توضیح بدی تیپ پلاسی چطوریه اتاق عمل رفتی بیهوش شدی درد داشت

عزیزم عمل کردم
میخواستم عکست تو ببینم
وای زمین تا آسمون فرق کردی عکس راستی من فک کردم مامانته

خیلی زیاد

آره بابا ،ابروهاتم از حالت کاری دربیاری یه ژل لب عالی میشی

کدوم شهر کدوم دکتر؟

تغییر چیه؟ شفاگرفتی خواهر🤣😅😅😅
تازه عمل کردی؟ انگارورم داره

مبارکه آره عالی

آره خیلی خوب شده

لباتم ژل زدی؟
خیلی خوشگل شدی

اررهههه ولی خیلی خیلی ورم داری منم ۵ ماهه عمل کردن ورم دارم هنوز

خیلی خوب شده مبارکت باشه قشنگم

شفا پیدا کردی

عزیزم تیپ پلاستی چیه؟ همون امل بینی یا فرق داره؟

عالی شده عزیزم خیلی تغییر کردی مبارکه🌺🌺

آره خوب شده خدایی
الان هم ورم داره بشدت
روز به روز بهتر میشه

به به خیلی عالیه مبارک باشه .فقط ابروهاتم مداد بکش یا تاتوشو ترمیم کن

اره خیلی😍مبارک باشه عزیزم

خوشگل بودی خوشگلتر شدی😍

خیلی خوب شده.مبارکه 👏🏼👌🏼

آره عالی شدی فقط سوراخاش مث هم نیس درس میشه بعد؟؟؟

سنت خیلی کمتر شده عزیزم
مبارکه خوب شده

عالی شد مبارکت باشه چهرت کم سن تر نشون میده بعد عمل

اره خیلی
اگر تهران عمل کردید و راضی بودید. اسم دکتر و مفدار هزیته رو بگید
منم بینیم گوشتیه

سوال های مرتبط

مامان شایلین.رادین مامان شایلین.رادین ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی