۹ پاسخ

شبا نمیخابه

تا سه ماهگی نمیشه خواب رو تنظیم کرد از بعد سه ماهگی اوکی میشن

زوده یک ماهگی ۲ ماهگی به بعد بهتر میشه

الان که زوده برای تنظیم خواب از سه ماهگی بهتر میشه

دخترم کلا شب و روز خوابه

نه هنوز خوب نشده

بچه من بهتر شده ولی هنوز نه
اما اینجوریه که اکثرا ۲ تا ۵ صبح می‌خوابه بعدش بیدار میشه روزا هم واقعا دیگه حساب نکردم ولی حساب شبا دستمه

چند روزی شما من یه روز پسرم خوبه دوسه روز خرتب اصلا نمیخوابه از صبح بیداره شیر میخوره چشماش بسته میشه تت اروق میزنه بیدار میشه دیگه نمیخوابه باز گریه میکنه خسته شدم

پسر من شبا وبهتر می‌خوابه

سوال های مرتبط