خانوما ۴۰ روز باید بگذره بچه روبیرون ببریم؟؟

۵ پاسخ

من روز سوم بچمو‌ خودم بردم دکتر روز بعدش رفتیم تو خیابون دور زدیم بعد ۲۰ روز رفتم بازار خرید کردم من اصن تو خونه نبودم😐😂

بهتره بگذره بد ببری

قدیمی ها میگفتن من بچه اولم تا چهل بیرون نرفتم احتمالا اینم نرم

منک قبل چهل بردم هیچی هم نشد

من از ۱۰ روزگی بردمش بیرون،قدیمیا میگن تا چهل روز بیرون نبرین

سوال های مرتبط