من روز سوم بچمو خودم بردم دکتر روز بعدش رفتیم تو خیابون دور زدیم بعد ۲۰ روز رفتم بازار خرید کردم من اصن تو خونه نبودم😐😂
بهتره بگذره بد ببری
قدیمی ها میگفتن من بچه اولم تا چهل بیرون نرفتم احتمالا اینم نرم
منک قبل چهل بردم هیچی هم نشد
من از ۱۰ روزگی بردمش بیرون،قدیمیا میگن تا چهل روز بیرون نبرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.