۵ پاسخ

خانمای با تجربه من سرویکس 33هفته 13بارداریم است این خوبه یانه؟

خانما سرویکس باید چند باشه خوبه ؟

من پسرم ترشحم کمه عادیه

من ترشح دارم زیاد ولی هنوز جنسیتو نمیدونم

والا سر پسرم بیشتر بود

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان بذر‌ امید🌱 مامان بذر‌ امید🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری