سلام مامانا شربت امگا۳ از سه سالگی باید بدیم

۵ پاسخ

برای چی خوب گلم شربت امکا 3

بخاطره چیه

بخاطر چی‌میدین به بچه واینکه بو طعم ماهی نمیده

از ۱ سالگی هم هس من از ۲۰ ماهگی دادم

من دو سالگی دادم

سوال های مرتبط

مامان کارن❤️ مامان کارن❤️ ۲ سالگی
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری