۶ پاسخ

من تا شش ماهگی لاینسترنول خوردم بعد خاستم ال دی بخورم دکتر گفت شیر کم میشه آیودی گذاشتم

هیچ قرصی،با توکل ب خدا میریم جلو 🦦😂

اخه قرش ال دی شیر قطع میکنه بخاطر همین استفاده نمیکنم بعد الان تقریبا ۱۸روز قطع کردم هنوز پریود نشدم البته من دوتا بسته خوردم

لاینسترونول میخوردم سه روزه نمیخورم

من ک هیچ وقت قرص نخوردم و نمیخورم

شیردهی وخیلی استرس دارم

سوال های مرتبط