۲ پاسخ

خیلی رعایت کن تا تبدیل به رفلاکس شدید نشه
بچه ها چون دریچه معدشون هنوز شله شیر رو بالا میارن، شیر رو مقدارش کم کن اما تو وعده های زیاد بهش بده
بعد شیر حتما اروغ بکیر

این بالا اوردن تا ۶ماهگی بعد قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان ماه جون مامان ماه جون ۶ ماهگی