برای هرکس متفاوته . برای من الان قشنگ مشخصه چون قبلا هم یکم شکم داشتم. ولی بعضیا نوشتن تازه هفته ۲۰ ب بعد کم کم مشخص شده
باور داری من از الان شکم دارم
میدونم از جنین نیس
ولی یهو این هفته در اوردم نمیدونم زیاده روی کردم تو خوردن یا نفخ دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.