۳ پاسخ

من اینطوری میشم از معده ام هست. عرق آویشن میخورم خوب میشم. امتحان کن اگه جواب نداد برو متخصص قلب و عروق

منم یه چند‌روز اینجوری شدم‌ نمیدونم از چی بود بعد خوب شد من
میخوای ادامه دار بود برو دکتر

منم همینطوری شده بودم من دیگه گفتم شاید کیست سینه ای چیزی هست تا از خواب پا میشدم دردش شروع میشد ولی وقتی میخوابیدم اصلا درد حس نمیکردم الان چند روزه بهتر شدم خودم حس میکنم از عصای و استرس هست چون تا یکم استرس میگیرمو و میترسم دردش شروع میشه

سوال های مرتبط