۴ پاسخ

درخواست میدی عزیزم

عفونت داره احتمالا

شاید عفونت داره برا همین وقتی جیش می‌کنه دردش میاد گریه میکنه

مایعات بهش بده

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭 مامان آبنبات🍭 ۳ سالگی