فک نکنم کیسه آب باشه
موقع سرفه به مثانه فشار میاد نمیشه کنترلش کرد
بهتره بری زایشگاه دیگه سن زایمانته نگرانی نداره
ن عزیزم خیلیا اینجور میشن به مثانه ک فشار میاد ادم نمیتونه کنترلش کنه انگار از دستش خارجه با عطسه و سرفه این اتفاق میوفته و طبیعیه نیازی نیست نگران باشی
عزیزم برو سرویس جیشتو کامل تخلیه کن خودتو خشک کن بیا دوباره سرفه کن اگه بازم آب اومد کیسه آبته
به احتمال زیاد
اگه در حدی بوده که روی پات بریزه پایین بهتره بری بیمارستان چککنی
احتمالا جیش بوده چون توابن هفته ها سخت میشه نگه داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.