۴ پاسخ

با فاصله یک ساعته دادین شیر بهش حالا باز توجه کنید اگه باز بالا آورد ببریدش دکتر. شاید به کشکش حساسیت داده مخصوصا اگه محلی بوده باشه

احتمالا مقدارشون زیاد بوده یا خلط داشته من همیشه اش رشته میدم با کشک

نه روش نباید شیر میدادی

حتما زیاد خورده چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی