۲ پاسخ

تبشا بگیر.
بعضی وقتا اگه تب خیلی بالا باسه دطت وپاها یخ میکنه

تب سنج داری

سوال های مرتبط

مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی