خواهر شوهرام دوست دارن من نه
از بس یکیشون اذیتم کرده بیزارم ازش دوست ندارم ببینمش
من نگرفتم شرایط یکم استرس آور یود برام .
من خیلی ایده ها داشتم
ولی تو جنگ دل و دماغ این کارو نداشتم
هیچ کاری نکردم
من میگم دو نفره جشن بگیرید
ی نفر از خانواده جنسیت و بفهمه بره قنادی
بعد شما کیک و قاچ کنید متوجه بشید
و از خودتون عکس و فیلم بگیرید تو کافه یا رستوران
شوهرم گفته بود دختر باشه تعیین جنسیت بگیر،😁 منم چون نی نی پسربود به پسربزرگم زنگ زدم گفتم مژدگونی بده همونیکه دلت میخوادهس
اوایل جنگ بود اصلا حال مهمونی رو نداشتم
به نظرم ایده های دونفره خیلی بهتره
من و شوهرم چون ماشین بازیم و شوهرم اوستا کار پنوماتیک و ماشینه ایده ماشینی داریم😊😁
سرپسرم جشن خانوادگی گرفتیم .سر این نه
اصلا حوصلشو ندارم به جاش چون تیر تولدمه اگه حسش بود میرم عکاسی
من جشن گرفتم سمت خودمون چون شمالی هستیم تالاب زیاد هست رفتیم تالاب جنگل دوستا و خانواده درجه یک دعوت کردیم و واقعا عالی بود خیلی خوش گذشت😍🥺
ماهم ساده و دونفره گرفتیم🥹😍
من دو نفره گرفتم
تو این شرایط حوصله خانوادگی نداشتم
اخه جمعیت خانواده هامون هم ماشاالله خیلی زیاده
من دونفره گرفتم البته جشن خاصی نگرفتیم دخترعمم یه دود رنگی گرفت با دوستم و شوهرش رفتیم ساحل و فیلم گرفتیم همین
من که میخوام دوتایی بگریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.