اولین سیزده بدر دخترمو ، پسرم مبارک 🐣🐥☘️🍀

تصویر
۵ پاسخ

خوشبحالتون تابستونه انگار اونجا من ۴ لایه لباس پوشوندم بعدشم دوتا پتو پیجوندم تازه حالا تا برم جایی که بخاری روشن بود 🤣

همیشه به خوشی کنارهم🌹

ای جونم خدا حافظشون کنه

مبارک باشه عزیزم ان شالله همیشه کنار هم خوش باشین

خدا حفظشون کنه 😍

سوال های مرتبط

مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی
مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی
مامان ❤rayan❤ مامان ❤rayan❤ ۱۰ ماهگی