دوستان عزیز سرلاک خوبه یانه؟؟

۷ پاسخ

برای همیشه خوب نیست وقتایی که دسترسی به غذا نیس بده

درکل زیاد ن
مخصوصا حریره بادام و فرنی برنج رو ک خودت میتونی ب راحتی با بهترین مواد درست کنی دکترا هم خودشون اینو پیشنهاد میکنن

من یبارخریدم خوشم نیومد

من صبحانه میدم بهش

خیلی عالیه من روزی یکبار میدم به بچه قبلیم هم میدادم هم راحته هم غنی شده است ویتامین های مختلفو داره مثل شیرخشک سخت نگیر گاهی بچه داره قر میزنه فرصت نیست حریره درست کنی یا برا مهمونی مسافرت عالیه

اره عزیزم من صبحونه میدم

واسه بچم امشب گرفتم بجای حریره بادوم بدم بهش بعضی مواقع البته

سوال های مرتبط

مامان مجتبی مامان مجتبی قصد بارداری
مامان سو سو مامان سو سو ۱۰ ماهگی