دوستان سرلاک خوبه یان؟
سرلاک فرنی گرفتم

۴ پاسخ

سرلاک از قدیم تا ب الان بوده و همه بچه ها خوردن هیچ ضرری هم نداره، بچه هم با اشتیاق میخوره به عنوان میان وعده عالیه

سرلاک هم کلی ویتامین داره روش رو که بخونی بنظرم بد نیست بقیه میگن بده ولی من دکترش گفت بهش سرلاک هم بده خوبه

سرلاک خودت درست کنی بهتره ارزش غذایی نداره کارخانه ای ها یا سرلاک اورگانیک بگیر

میگن ارزش غذایی نداره خب فرنی که راحته خودت درست کن براش

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۱۲ ماهگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی