۲ پاسخ

برای وقتایی که میری جایی یا وقت نکردی براش چیزی درست کنی خوبه.خوشمزه است و بچه میخوره

نگاه بعنوان میان وعده برای روزهای که نمیتونی. یا بیرونی یا صبحدنخ هرزگاهی بله

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۴ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی