ب دخترم سرلاک چ طعمی بدم خوبه؟

۳ پاسخ

اولش گندم خوبه، بدش پسته وخرما وموز

میگن گندم و موز
گندم و خرما من هنو تست نکردم

من سرلاک گندم برنج دفعه اول دادم

سوال های مرتبط

مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی