یه دونه سرلاک گندم خرریدم ب نظرتون خوبه گاهی بدم بخوره

۴ پاسخ

پسرم ۲۰ این برج ۵ ماهش کامل میشه میر تو ۶ ماه

اره من برنج خریدم روزی دوبار میدم

دکتر بهم گفت در صورتی بده که مسافرت رفتی و نمیتونی غذا درست کنی اونم برنجیشو

اطفا ندبن٫سرلاک فقط شکم سیرکنه هیچ ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان هانا جان 💓 مامان هانا جان 💓 ۷ ماهگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان پناه پریماه🩷✌️ مامان پناه پریماه🩷✌️ ۱۱ ماهگی