۷ پاسخ

خیلی وابستگی و مسئولیت داره من اصلا حوصله شو ندارم🫠

من پارسال دوتا جوجه اردک برای پسرم گرفتم سرگرمش کرده بود خیلی هم دوستشون داشت ولی زمستون گرفتم هردوشون مردن حالا هوا بهتر شد دوباره براش میگیرم

قبلا خونمون مورچه داشت دخترم خیلی سرگرم بود باهاشون😅

من اگر بگیرم خرگوش یا جوجه یا طوطی یا عروس هلندی می گیرم

سرگرمی نیست واسه بچه وسیله بازی نیست
نخر گناه دارن بچه ها حیونا رو میچلونند اذیت میکنند
وقت رسیدگی میخواد
بیاری وابسته کنی بعد نتونی نگع داری بخوای پسش بدی گناهه

سگ وابستگی روحی میاره واسه بچه خوب نیست به نظرم پرنده یا ماهی بهتره

من ماهی قرمز دارم
خوشش نمیاد🤣🤣

سوال های مرتبط