مارال جان اگر شیر خودت میدی ، مجاز نیست گلم
حتی تو فرمش نوشته آیا در دوران بارداری و شیردهی هستید یانه؟
منم میخواستم خط لبخندم بزنم ولی بهم گفت وارد شیر میشه
چون شیر مادر از خون مادر تولید میشه
همه ی پزشکا منصف و باوجدان کاری نیستن که
هم خوب هست توشون
هم بد
عزیزم ما بی حسی دندونم بزنیم، باید بعدش شیر بدوشیم بریزیم دور و ندیم به بچه
اگر پیش متخصص خوب و معتبر بری
بهت توضیح میده که تو دوران شیردهی بوتاکس و ژل و بی حسی های موضعی برای میکروبلیدینگ و تتو و ..... همشون ممنوع
مگه اینکه ۷۲ساعت شیر بدوشی و بریزی دور و تو این ۷۲ ساعت بچت شیشه و شیرخشک بخوره
مثلا پسر من که دیگه اصلا شیرخشک نمیخوره ، برای من شدنی نیست
منم با ۳ تا دکتر مشورت کردم گفتن ایرادی نداره میتونی بزنی فقط محض احتیاط تا ۳ روز بهش شیر نده
بوتاکس یجور سم ضعیف شده است که عضلات فلج میکنه وازکار میوفته که نمیتونیم اخم کنیم وتکون بدیم اون عضله را ممکنه از طریق پوست وارد شیر وخون مادر بشه ..بیشتر میگن نزنید تو شیر دهی دکتر به من گفت نزن
عزیزم من زدم ربطی نداره باید ۶ ۷ ماه گذشته باشه
من دوماهش بود بوتاکس زدم ب خط اخم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.