سلام چند روز استخون واژنم خیلی درد میکنه بخاطر چیه

۲ پاسخ

طبیعیه ممکنه بیشترم بشه منم از ۱۴ ۱۵ هفته این دردو دارم و الان زیاد شده مراقب باش در حدیم که وقتی بلند میشم قدم برداشتن اولش سخته

طبیعیه عزیزم منکه از ۱۲هفته شروع شده برام پهلو ب پهلو ام میشم دردم میگیره

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
nafas nafas قصد بارداری
مامان میلاد و ماهد مامان میلاد و ماهد هفته سی‌ونهم بارداری