۶ پاسخ

درست میشه دختر من الان دیگه قشنگ آروغ میزنه، نیازی هم نیست دو ساعت نگه داری ده دقیقه بزار رو شونت نزد بیار پایین

درمان تو پيش منه منم مثل تو بودم بردم دكتر حتي دختر زورم ميزد به دكتر گفتم اروغ اينا نميزنه گف هم زور زردنش هم اروغ زدنش با اين قطره حل ميشه قطره پدى لاكت داد روزي ٥ قطره بتز خواستي ببر دكتر

چجوری اروغ بچه هاتونو میگیرید شما؟

هر بچه ای به یه روشی آروغ میزنه، روشای دیگه رو امتحان کن

یه ربع عمودی نگهش دار تا یکم شیر بره پایین بالا نیاره همین دو ساعت بدن درد میگیره بچه

دو ساعت چه خبر ۲۰دقیقه نگهش داری کافیه برو بهداشت یادت میده چطور اروغ بزنه اما روزا اول. زیاد اروغ نمیزنن

سوال های مرتبط

مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد