ببین منم دقیقا این چیزا رو دیدم فک کردی با گفتن و تذکر ادم ذات خراب درست میشه زنگ بزن
هیچی درست نمیشه توباید باسیاست بشی توباید سکوت کنی
ورق برمیگرده بصبر
چی گفته؟
به نظرم شما هم سیاست به خرج بده جلوشون هیچی از خانواده خودت و همسرت نگو.بیشتر شنونده باش تا گوینده
ببین خانواده شوهر فامیل در نمیاد
عزیزم به نظرم برو پیش مشاور خودت هم برو
اینجثری که میگی با یه عده آدم سمی طرف هستی
ولی مقصر خودتی که با اینها اصلا حرف میزنی
همیشه پشت همه حرف میزنن، پشت سر علی دایی هم حرف میزنن
ولشون کن
دوری و دوستی
تو احترامتو بذار، کارتن انجام بده، سلام و خداحافظ همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.