خانوما
شیرم خیلی کم شده چیکار کنم زیاد بشه؟

تصویر
۴ پاسخ

شیر افزا بخور، دلستر ، آبگوشت ،آب هویج
غذا های شیر افزا
مهمتر از همه استرس نداشته باش
خواب کافی داشته باش

عزیزم منم مثل تو ببشتر از یکماهه درس درمون شیر ندارم بچمم اولش تو خواب شیرخشک میخورد الان تو خابم نمیگیره شیشه رو همش مک میزنه هیچیم نیست

رازیانه یه فنجون بعد ناهار و یکی بعد شام بخور
اگه برعکس عمل کنی بچه دلدرد میشه

به جز توصیه های مامان نفس ، رازیانه هم عالیه واقعا موثره

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر❤️❤️ مامان دوتا گل پسر❤️❤️ ۵ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان دنیز💖 مامان دنیز💖 ۹ ماهگی