شیرم کم شده چیکار کنم زیاد شه ؟🥲

۵ پاسخ

لاکت اول خوبه ولی قوطی 600 برای یک ماهه قطره شیر افزا بهتره بنظرم و خرما بخور خیلی خوبه

آبگوشت
گرمک
جگر
کاهو
آب هویج
اینا معجزه س امتحان کن انقدر شیرت زیاد میشه

قرص لاکتاول

سویق شیر افزا بخر بخور

رازیانه بخور

سوال های مرتبط

مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۹ ماهگی