۷ پاسخ

درخواست دوستی میدین؟

عزیزم چای زیاد بخور شیر زیاد بخور اب هویج بخور اینا خوبه برای شیر من خودم شیر میخورم فوری پر شیر میشه

قرص لاکتاول و پودر گالا کتومید اینا در کنار هم خیلی خوبن

منم شیرم کم شده

اگه نی نی دل‌درد نمی‌شه، حبوبات خیلی مفیدن.
دلستر هم خیلی خوبه

من خودم پودر گالاکتومید گرفتم تا بخورم...ولی وقت نشد بخورم... اما دیشب شام عدسی خوردم تا صبح از بس سینه ام پر بود نتونستم بخوام هی میدوشیدم باز پر میشد..امروز صبح هم عدسی خوردم بعدش خوابیدم تمام رخت خوابم همه خیس شیر شد از بس سینه ام پر شده بود..خودمم تعجب کردم ..نمیدونستم عدسی اینقدر تاثیر داره ..پودر رو هنوز نخورم فعلا که شیرم زیاد شده..توعم نفخ عدس رو کامل بگیر بخور شاید روی توعم تاثیر داشت..

قرص لاکتاول

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی