۷ پاسخ

چای و عرق زیره بخور خیلی خوبه قرص لاکتاول هم خیلی خوبه

آب زیاد.دلستر برا من خوب بوی.قوتو

رازیانه یسره دم کن

قرص شیر افزا هر ۸ ساعت برتی مقوی شدنش ماکارونی آبگوشت حلیم سمنو بخور

بعدش تا میتونی شیره خرما کنجد اجیل ماهی خود خرما استفاده کن خیلی خوبه

برو داروخانه قطره و کپسول شیرافزا بگیر خیلی خوبه ببین کدومش بهت میسازه اونو استفاده کن

آب زیاد بخور چیزای شیرین

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی