آره طبیعیه من سنم ک کمتر بود 7 روز کامل میشدم با درد فراوون الان نه نهایت 5 روز نگران نباش
بهتره دکتر بری بررسی بشی عزیزم خیالت راحت بشه
اینجاپیام هاگم میشه ایتایاروبیکا یابله داری؟
سلام خوبی؟ کیت تخمک گذاری گذاشتی؟
اگه قبلا بیشتر بود
الان ۳ روزه شده میگن خوب نیست
برای منم تقریبا چندماهه اینجوری شده بودم خون ریزی هام خیلی کم بود(دکتر نرفتم)اما سعی کردم زعفرون ،کاچی از اینجور چیزا بخورم
و واقعا بهتر شدم
من به دکتر گفتم گفتش از تنبلی تخمدان هستش
منم سه روز خونریزی دارم بقیه ش لکه بینیه
اگ ۳ روز نبودی قبلن هم ..نه طبیعی نیس.اگ این س روز فق لک بوده احتمالا اگ اقدامی لانه گزینی بوده
منم۳روزه ام
آره خودمم همین طورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.