۵ پاسخ

بله عزیزم طبیعیه

بله طبیعی ماهم داریم

اره عزیزم

منم چند روزه اینجوریم

ار طبیعیه انگار یه بلوک تو سینه ادم کزاشتن

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد