۳ پاسخ

وای دختر منم سه روزه بد سرفه میکنه خلط داره خیلی اذیت میشه من چرک خشک فاراموکس و نئوتادین میدم زیاد تاثیر نداره قبلا دکترش داده بود

پلارژین هم برای سرماخوردگی و سرفه گلو درد همه چی بدرد میخوره قطره پلارژین خیلی خوبه

پلارژین بهش بده

سوال های مرتبط