۸ پاسخ

مک میزنه شیر میخوره واسه همینه

ممکنه از شیر باشه ولی اگه دیدی رو زبونش هم داشت و وقت شیر خوردن سینه ات تیر کشید و درد داشت آفت هست حتما برو دکتر که بهت دارو بده چون اگه سینه خودت بگیره دردش واقعا زیاده

پوست لبش عوض میشه،از مک زدنه،دختر منم لب بالاییش اینطور میشه

از مک زدن شیره واسه بچه منم اینطوری میشه
خودشم خوب میشه

واسه شیره خودش خوب میشه میفته

من وقتی شیر زیاد میخوره از سینه ایجور میشه لباش

عزیزم واسه شیر

آف نیست

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷جوجه مامان 🩷🩷جوجه ۴ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا و دنیرا مامان ایلیا و دنیرا ۲ سالگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی