من بیمارستانم خصوصی هست
گفتن یه شب قبل زایمان بیا تشکیل پرونده بده
برای سزارین اجباریر۳۶ هفته. برای طبیعی همون روز که دردت گرفت توقم که اینجوریه
اگر زایمانتون طبیعیه که احتیاج به پرونده نیست دردت گرفت میری بیمارستان، اگر سزارین اجباری باید بری بیمارستانی که میخوای زایمان کنی نوبت زنان بگیری پرونده تشکیل بدی دکتر بهت نوبت عمل بده
اگر سزارین اختیاری هستی که باید بری پیش دکتر زنانی که با زیرمیزی قبول می کنه بهت نامه بده دیگه خودش روند رو بهت میگه
واسه سزارین اجباری تو بیمارستان دولتی باید زیر ۲۰هفته بری
روزی ک دکتر گفته برای زایمان بری
نیازی نیس زودتر بری پرونده باز کنی
از همین هفته
کدوم بیمارستان میری واسه زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.