مامانای گل از چندهفتگی باید بریم بیمارستان پرونده تشکیل بدیم؟؟

۱ پاسخ

از الان دیگه حداقل هفته ای یه بار باید بدی نوار قلب بچه رو بگیری

سوال های مرتبط