منم اینجوریم فقط از دخترم
دقیقاااا منم از خودم خیلی کم عکس میگیرم
منم همینم یه عکسم از خودم ندارم اینا برمبگرده به خیلی چیزا💔
منم اینجوریم
ماهم نداریم خیلی.چند روز پیش میخاستم عکس چاپ کنم ی عکس خوب دوتایی پیدا نکردم.اما ازین ب بعد میخام بیشتر عکس بندازم.خیلی ناراحتم ک بعضی مناسبت ها ک حتی آرایشگاه رفتم عکس نگرفتم از خودم.عکسها خاطره میشن فقط
شمام سعی کن ازین به بیشتر عکس بندازی
منم زباد عکس نمیگیرم
دقییییقا منم همینجوریم ولی دوست دارم بگیرم شوهرم از خودم بدتره
منم ندارم
حالاکه گفتی توجه کردم دیدم قبل مشکلات نت و جنگ و اینا چقد عکس میگرفتم
حتی دیروزم نگرفتم!
واسه منی که عشق عکسم عجیبه
افشرده شدیم بقران 🤦♀️
حالا من سه تا فلش دارم ک فقط عکسای لاوین توشه
گوشی خودم حافظه اش 512 پنج شیش هزارتا عکس دارم
تمام عکسای خودمو شوهرمو تو این چند سال چاپ کردم چندتا آلبوم دارم
و عاشق عکسمو عکاسی
منم علاقه ای به عکس ندارم
ولی اشتباه بهتره آدم داشته باشه
والا عکس دونفره ما برمیگرده به سال ۹۷ که برا عروسی رفتیم اتلیه
منم خیلی خوشم نمیاد
یکی دوتا یادگاری میگیرم فقط
ماهم نداریم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.