خانما تولد دخترم اینه بدبدچ کنم بره تولدش

۲ پاسخ

من خودمو راحت کردم
بردمش اتلیه و بعدشم خونه دوستم ی تولد خیلی خودمونی براش گرفتیم

تولد پسر منم سی ام نمیدونم چ کنم

سوال های مرتبط