۷ پاسخ

منم سفکسیم میدم مدفوعش شل کرده فقط آزیترو مایسین براش خوبه شل اینا نمیکنه نگران نباش طبیعیه

پدی لاکت بده یه سی سی ماست سیب زمینی چیزایی که شکمش سفت کنه بده خشک کننده بده منم همین کار کردم

دکتر گفت ۲.۵ سیسی تا ۳ سیسی هم میشه
واقعا بهترین شربته پسر من فقط با این خوب میشه

اره من میدم خوب خب چرکشو میاره دبگ

اره من پسرم مریض شد دکتر نوشت واسش
۲ونیم سی سی میدادم بهش
باامپول میدادم

همه آنتی بیوتیک ها همینجوری هست شکم بچه رو آب میکنه

بغلش نوشته زیر یکسال دو نیم میلی لیتر یعنی دونیم سی سی؟

سوال های مرتبط