ان اس تی از چند هفته میشه انجام داد؟

۳ پاسخ

هروقت لازم بود،جز چکاب و روتین نیست

از ۲۸ هفته میگیرن

نیگا بستگي داره گاهی 28 گاهی 30 به بالا درکل وقتی درد داشته باشی وبچه حرکت نکنه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نـــــــــیلا🍒 مامان نـــــــــیلا🍒 ۹ ماهگی
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری