عزیزان ان اس تی از چند هفتگی میشه بگیری ؟

۶ پاسخ

ان اس تی چیه دیگه

من ۲۴ رفته رفتم برا قند ان اس تی هم گرفت

من تو بارداری خیلی گریه کردم و خیلی استرس روحی و فشار عصبی داشتم بنظرتون رو بچم تاثیر می‌ذاره😭

برای چی هس؟

30 هفته

28هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری