بچه ها ان اس تی برا چی میگیرن چند هفتگی؟

۵ پاسخ

از هفته ۳۲شروع میکنند به گرفتن ان اس تی
برا ی حرکت جنین و انقباضات

برای من از 32 هفته گرفتن
و 35 هفته
هر دفعه برای چکاب میرم مطب دکترم علاوه بر ویزیت میگه ان اس تی هم باید بری

عزیزم ان اس تی از هفته ی ۲۴ به بعد که می تونن با اون دستگاه ضربان قلب جنین رو چک کنن انجام میشه
معمولا هم ۲۰ دقیقه طول میکشه تا نوار قلبشو بگیرن .
انقباضات رحمی رو هم چک میکنن همراهش

حرکت بچه و انقباض ۲۸هفته ب بعد

معمولا nstبرای سه ماهه اخره و حرکات جنین رو میشمارن واسه وقتیه که مادر ضربات جنین رو کمتر حس میکنه یا حس نمیکنه اصلا

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان نـــــــــیلا🍒 مامان نـــــــــیلا🍒 ۹ ماهگی
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسری مامان گل پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد