خانوما از چند هفتگی باید ان اس تی بدیم

۱۱ پاسخ

هر وقت لازم باشه دکترت بهت میگه

سه ماهه سوم

از وقتی که دیگه حرکات جنین مهمه من از سی هفته دادم

من هنوز ندادم
دکتر نخاست

من 25 هفته چون درد داشتم انجام دادم

ان اس تی رو همه باید انجام بدن

هر موقع لازم بود
من نرفتم چون تکوناش خوبه

بهداشت به من گفت از این هفته برو هفته ای یه بار ان اس تی بده

چه موقع باید بریم ان سی تی

هروقت لازم باشه

فک‌کنم ۳۲

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری